Nőgyógyászat - szülészet

Az egész-ség, ahogy a szó üzeni, azt jelenti, hogy "egész" vagy, teljes. Önmagaddal és a világgal egységben élsz. Harmóniában van a tested a lelkeddel, lelked a szellemeddel. Gondolataid és érzéseid segítik a szerveid és sejtjeid működését. Egész lényed harmóniában, vagyis szeretetben él a többi emberrel és az egész természettel. Alapvető létélményed ilyenkor a boldogság.
-Müller Péter-

Szülész-nőgyógyász főorvos Budapesten

Proin nibh mi, bibendum lobortis pulvinar et, fermentum in lacus. Donec augue ligula, sodales eu euismod id, elementum vel mi. Integer sapien sapien, congue ac vulputate id, luctus a lacus. Donec ornare, mauris sed tristique imperdiet, nunc ante faucibus odio, ut fermentum dolor felis quis justo. Etiam pulvinar, ipsum ac gravida tempus, nunc libero pulvinar est, sed sollicitudin turpis odio sit amet sapien. Nullam luctus rutrum ante sit amet sollicitudin. Quisque dictum vehicula pharetra. Nunc vitae lectus urna. Aliquam erat volutpat. Donec aliquam cursus viverra. Sed tortor felis, feugiat nec vestibulum vel, tristique sed enim. In hac habitasse platea dictumst. Nunc et ipsum non orci facilisis sollicitudin. Duis iaculis lectus eu turpis auctor vulputate. Vivamus nisl erat, suscipit eu lacinia at, rutrum ut justo.

Kérdése van?

Telefon: 30-256-7705

Szolgáltatások
  • Nőgyógyászati diagnosztika és kezelések:
    > hüvelyi fertőzések

> nőgyógyászati - kismedencei gyulladások